December 25, 2011

Wish List

Yılın son günleri yaklaşınca insan ister istemez durup bir düşünüyor nasıl geçti bu sene diye. Genelde verilen ilk cevap da "çabuk" oluyor. Çabuk mu geçti gerçekten bilmiyorum ama bildiğim benim için farklı bir yıl olduğu. Malum İzmir'e taşındığım için 2011'e de yeni evimde hoşgeldin dedim. Pencereden dışarıya bakmaya henüz doyamadığım günlerdi o günler. Eh insanın ilk kez deniz gören bir evi olunca haliyle böyle oluyor. Ama insan çabuk alışıyor her şeye. Daha seneyi kapatmadan pencereden dışarıya nadiren bakmaya başladım bile. İzmir'e de alıştım, her şeyin çok ağırdan ilerliyor olması da ilk başlardaki kadar canımı sıkmıyor artık. Merdivenlere alıştım, yazın sıcağına da, kışın tek bir odada ısınmaya da. 

Yılın ilk aylarında bir sürü terslik yakamı bırakmamıştı. Yıla kötü başlamıştım ama neyse ki sonradan durdu terslikler de bir rahat nefes aldım. Bu yıla dair diğer hayıflandığım şey de yeterince seyahat edememiş olmak. Bir yandan da iyi geldi aslında bu mola. Hele şu an içinde bulunduğum oda tüm yıl boyunca en huzurlu mekanım oldu. Zaten yılı bu odada geçirdim desem yeridir. Bu odada ders çalışması, kitap okuması, müzik dinlemesi çok hoşuma gidiyor. (Tek bu odayı kiralasam da olurmuş yani )

Bu durumda 2011'in ilk aylarını stresli, sıkıntılı ama yerleşme ve alışma telaşıyla heyecanlı, ortalarını sakin, huzurlu ve de keyifli, sonlarını da hem iş hem derslerle yoğun ve tez yüzünden yine stresli olarak üç döneme ayırabilirim. Coğrafya dersi gibi oldu.  

Sonuç olarak 2011'e teşekkürlerimi sunarken, 2012'den beklentilerimi de söyleyiveririm:

- Tezi bitirmek
- Kazancımın daha iyi olacağı bir işe sahip olmak
- Daha önce gitmediğim bir ülkeye seyahat etmek (Bahadır'la)
- Bir yunan adasında 3-4 günlük kısa bir tatil yapmak (bu da Bahadır'la tabi ki)
- Hasta olmamak
- Mutlu olmak ve de bol bol gülmek
- Göbeğimin bir iki kilosundan kurtulmak
- Alışveriş yapmak (bu yıl çok kötüydü bu konuda bak)
- İpad almak 
- Anıl'ın işe devam etmesi ve de üniversiteyi kazanması
- Bahadır'ın okula ilgisinin sönmemesi
- Tokat'a gidip Serapları görmek (onlar buraya gelmesini 2020 wish listine ekleyeceğim)
- Ezgi ve Elçin!in İzmir'e bizi ziyarete gelmesi

 Ya da sadece çeyrek milli piyango biletime büyük ikramiye çıkması! (yarın bir bilet alayım)  




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Paylaş