March 23, 2010

Nil ile 312 Arena’da bir gece


Eski Ankapol sineması yeni 312 Arena olmuş, güzel de olmuş olmasına ama bir zamanlar vizyon filmlerini son dönemlerinde de festival filmlerini keyifle izlediğim bir sinemanın daha mazinin sayfalarında yerini almış olması biraz hüzünlendirdi beni. Eskiden Ankapol sinemasının tam karşısındaki küçük tekel bayii benimdi. Hevesle devir aldığım ama daha yılını bile tamamlayamadan deli gibi sıkıldığım o küçücük dükkandan birkaç saatliğine de olsa kaçış noktamdı benim Ankapol sineması. O dönemlerdeki tek sosyal etkinliğimdi zira dükkandan uzun süreli uzaklaşamıyordum.
Bu kısa süreli ve küçük ticari girişimimi de bu yüzden noktaladım zaten. Neyse uzatmayayım, Ankapol sinemasının ayrı bir yeri vardı bende. O zamanlar sinema salonları böyle konforlu değildi. O yüzden film yerine öncekinin kafasını izlememek için balkondan seyretmeyi tercih ederim. Şimdi bir tane bile koltuk yok ortalıkta, balkon da yerlere atılan minderlerle gayet güzel olmuş.
O gece Nil’i izlemeye gittim. Hem ilk Nil konserim hem de 312 Arena’ya ilk gidişimdi veeee tabi ki Bahadır’la ilk konserim olması gecenin en anlamlı ilkiydi.  Nil’in sahne methini duymuştum, kendisine olan sempatimi de işin içine katınca o geceden keyif almadan dönme ihtimali yoktu.  Öyle de oldu zaten. Şirin mi şirin bir kıyafetle çıktı Nil sahneye ve en sevdiğim –çoğunu da ezbere bildiğim- şarkılarını kıpır kıpır söyledi. O sahnede biz durduğumuz yerde hopladık, zıpladık, eğlendik. Çok pozitif bir insan olduğunu düşünüyorum Nil’in ve bunu dinleyicilerine de yansıttığını.  Nil tavsiye edilir…
312 Arena'da etkinlikleri takip etmek için: http://www.312arena.com/


Gecenin sonunda ajandama aldığım notlar:
Nil konserine kesinlikle tekrar gidilecek!
312 Arena’daki gelecek konserler takip edilecek!
312 Arena’da vodka içilmeyecek! (hem pahalı hem votkasız votka!)
Bu kadroyla daha çok eğlenilecek!
Gitme yoksa atlarım en yakın köprüden!
Bi de sana kek yaptım…
  

1 comment:

Boskafa said...

Bedük gelcek Bedük!Kaçırmamalısın!=D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Paylaş